Menu
Bevásárló kosár

AJÁNDÉKOK  válogatása minden 55 000 Ft feletti megrendelésre

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓK
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF vagy üzletszabályzat) a GORILLA Equipment Kft. (továbbiakban: Szolgáltató vagy Üzemeltető), és a Szolgáltató által a http://gorillas.hu/ weboldalon (továbbiakban: webáruház) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél, vagy Felhasználó, vagy Vásárló, vagy Fogyasztó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
1. A Szolgáltató adatai
Székhelye: 1054 Budapest, Honvéd utca 8. 1. em. 2.
Adószám: 26103172-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-302031
Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában
Statisztikai szám: 26103172-4791-113-01.
Európai Egyedi Azonosító: HUOCCSZ.01-09-302031
Telefonszám: +36205156432
2. Általános tudnivalók
3. Ügyfélszolgálat
4. Regisztráció
A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, de a szerződés teljesítése érdekében a szállítási és számlázási adatokat ebben az esetben is bekérjük. A regisztráció nélkül vásárló felhasználók ezen adatai nem kerülnek be a regisztrációs adatbázisba, azokat a Szolgáltató az adatkezelési szabályzatnak megfelelően tárolja.
A főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely során az Ügyfél megadja teljes nevét, email címét, telefonszámát, címét, illetve választott jelszavát. A regisztráció során lehetőség van feliratkozni hírlevél szolgáltatásunkra is, amelyet a „Subscribe” melletti igen jelölőnégyzet bejelölésével tehet meg.
Az Ügyfél a regisztráció során köteles megismerni a Szolgáltató Adatvédelmi szabályzatát valamint az Általános szerződési feltételeket. Ezek megismerését az Ügyfél a regisztrációs űrlap alján található jelölőnégyzetek bejelölésével erősíti meg, amely nélkül a regisztráció nem véglegesíthető.
Az Ügyfél a Weboldalon történő valamennyi megrendelés véglegesítése előtt ismét köteles nyilatkozni arról, hogy az Általános szerződési feltételek, illetve Adatvédelmi szabályzat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi szabályzatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
Az Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről, amely azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen.
Amennyiben már regisztrált, a Weboldalon a bejelentkezést követően a „Saját fiókom” menüpontra kattintva van lehetősége a regisztráció során esetlegesen hibásan megadott adatok javítására.
5. Árinformáció
Áraink magyar forintban értendőek. Webáruházunkban alkalmazott árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák az ÁFA-t, egy darab termékre vonatkoznak, és nem tartalmazzák házhozszállítási díjat. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! A módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
Felhívjuk tisztelt vásárlóink figyelmét jelen általános szerződési feltételek 7. pontjában foglalt szabályokra, különösen: Webáruházunk árukészletének közzététele nem ajánlattételnek, hanem ajánlatra történő felhívásnak minősül, ennek megfelelően a szerződés a Szolgáltató elfogadó nyilatkozatával jön létre, nem pedig a fogyasztó megrendelésével.
6. Megrendelés
A Weboldalon feltüntetett árak, leírások, műszaki adatok csak és kizárólag a tájékoztatást, a termék minél szélesebb körű megismerését szolgálják. Webáruházunkban történő vásárlás esetén elsősorban azt feltételezzük, hogy vevőnk az általa kiválasztott terméket már ismeri és az interneten keresztül történő megrendelés esetén az általa kiválasztott termék megrendelésével időt, pénzt és fáradtságot takarít meg.
Amennyiben a termék leírása Ön szerint hibás, vagy elírást tartalmaz, kérjük haladéktalanul jelezze Ügyfélszolgálatunk felé.
6.1. A Termék kiválasztása
A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. Egyes termékeket illusztrált fényképpel jelöltünk. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve, ha az a termékleírásban külön kiemelésre került.
6.2. Kosárba helyezés
illetve a kívánt termékszám megváltoztatható. 
6.3. Vásárlói adatok megadása
Ezt követően, van lehetősége választani a szállítási és fizetési módok közül. Szállítási módként jelenleg kizárólag futárszolgálat választható.
6.4. Fizetési mód kiválasztása
Jelenleg három fizetési mód közül választhat: Banki átutalás, Utánvét és PayPal.
6.5. Rendelés véglegesítése
Utolsó lépésben kell megadnia, hogy a megrendelt termékek kiszállítását milyen címre kéri, továbbá a 6.4. pontban rögzítettek szerint megjelennek a termék vételárának utalással történő kiegyenlítéséhez szükséges banki adatok.
A rendelés véglegesítése előtt ismételten lehetősége van a Szolgáltató Adatvédelmi szabályzatát, illetve Általános szerződési feltételeit megismerni, valamint amennyiben kívánja feliratkozhat hírlevelünkre is.
A rendelés véglegesítése előtt kérjük, hogy olvassa el a fenti szabályzatokat, majd ezt követően jelölje be, hogy az Adatvédelmi szabályzatot illetve az Általános szerződési feltételeket megismerte és megérette. A két jelölőnégyzet a hatályos jogszabályoknak megfelelően nem lehet előre bepipálva, így azt Önnek kell megtennie. E nélkül a rendelés nem véglegesíthető.
7. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
Webáruházunk árukészletének közzététele nem ajánlattételnek, hanem ajánlatra történő felhívásnak minősül, ennek megfelelően a szerződés a Szolgáltató elfogadó nyilatkozatával jön létre, nem pedig a fogyasztó megrendelésével. (Tehát a webáruházunkban történő vásárlás során a vásárló két visszaigazoló e-mailt kap, amelyek közül az első automatikusan generált rendszerüzenet, a második pedig a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolása. )
Az Ügyfél által elküldött megrendelés (ajánlat) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
A Szolgáltató az ajánlat elfogadásáról az ajánlat beérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 4 munkanapon belül e-mailben értesítést küld a felhasználónak, amellyel felek között érvényes szerződés jön létre
8. Szállítással kapcsolatos információk
9. Szállítási módok, szállítási költségek

Súly

ár HUF
1kg - 20 kg 

1200 HUF
20,01kg - 50 kg

2500 HUF
50,01kg - 100 kg

4500 HUF
100,01 kg - fölött

8000 HUF


10. Fizetési mód, számlázás
10.1 Készpénz
Amennyiben a megrendelés során az „Utánvét” opciót választotta, megrendelését az áru átvételekor készpénzzel egyenlítheti ki.
10.2. Banki átutalás
Amennyiben a megrendelés során a „Banki átutalás”-t választotta, megjelennek a Szolgáltató banki adatai, amelyre az utalást teljesíteni kell, továbbá ezen adatokat a vásárlás során vagy a regisztrációkor megadott email címre is elküldjük. Az adatok tartalmazzák a Szolgáltató bankszámlaszámát, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását
követően lehetséges, melynek elkészüléséről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatást küld.
10.3. Paypal
Amennyiben Ön rendelkezik PayPal regisztrációval, a PayPal rendszerén keresztül is átutalhatja a megrendelt termékek vételárát.
10.4. Utalvány, ajándékkártya
A Szolgáltató eseti jelleggel különböző hűség illetve kedvezmény-programokat indíthat, valamint játékokat szervezhet, amelyek előtt minden esetben kiadja ( közli a vásárlókkal, valamint honlapján közzéteszi ) a játékra, illetve programra vonatkozó külön szabályzatát.
11. Számlázás
12. Adatvédelem
Az Ön adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Azokat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként vagy megbízási szerződés alapján működik együtt. Ezek a harmadik személyek a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor mindig a hatályos Adatvédelmi jogszabályoknak és Adatkezelési Szabályzatunknak megfelelően járunk el.
13. Panaszügyintézés
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a Vevő panaszát szóban vagy írásban közölheti az Eladóval. A panasz szóbeli közlése ügyfélszolgálati telefonszámon, nyitvatartási időben, vagy írásban, az info@gorillas.hu e-mail címen teheti meg, panaszügyintézés hely a Szolgáltató fent megjelölt ügyfélszolgálati
irodája.
A szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal meg vizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén
a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó pontokban foglaltak szerint köteles eljárni. A szolgáltató a telefonon vagy elektronikus levélben közölt szóbeli panaszt a vállalkozás egyedi azonosítószámmal látja el.
Írásbeli panasz
Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa vagy jogszabály eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül írásban, érdemben megválaszolja és álláspontját az indoklással együtt a fogyasztóval közli. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) v. pontjának megfelelően a vállalkozás tájékoztatja a fogyasztókat, hogy a fogyasztói jogviták rendezésére a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29. § (11), pontja értelmében alternatív panaszkezelés mód és vitarendezési mechanizmus (Békéltető Testület előtti eljárás) igénybevételére van lehetősége, amely eljárásban a
vállalkozás együttműködésre köteles.
Tájékoztatás a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről:
A békéltető testület eljárása
A békéltető testület eljárásának célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy (fogyasztói jogvita) egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügy eldöntése a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésének biztosítása érdekében.
A Békéltető Testület hatáskörébe tartozó ügyek
A békéltető testület hatáskörébe az áruk és szolgáltatások minőségével, biztonságosságával, és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződések megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése tartozik.
Az eljárás megindítása
A Békéltető Testület a panaszbeadványokat a csatolt iratok alapján, valamint személyes  meghallgatás, illetve kivételesen szakértői bizonyítás alapján dönti el. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó, azaz a vevő illetve az adott szolgáltatást igénybe vevő az érintett gazdálkodó szervezettel közvetlenül megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezés sikertelensége esetén adható be kérelem.
Az eljárás megindításához a kérelemben az alábbiakat szükséges feltüntetni:
a fogyasztó, azaz a kérelem benyújtójának nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét, a panasszal érintett gazdálkodó szervezet nevét, székhelyét, a panasz rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, (itt különösen fontos hivatkozni minden az ügy lényegét érintő írásbeli dokumentumra, szerződésre, szállítólevélre, számlára, átvételi elismervényre stb.).
Ezeket a dokumentumokat csatolni kell a kérelemhez, a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a vállalkozóval megpróbálta a vitás kérdést közvetlenül tisztázni, az ügy eldöntésére irányuló
kifejezett indítványt.
A fenti feltételek megléte esetén a kérelmet az a Békéltető Testület jogosult kivizsgálni, amelyik illetékességi területén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye található.
A vállalkozás székhelye szerint illetékes A Budapesti Békéltető Testület
székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
A vállalkozás tájékoztatja a fogyasztót, hogy a lakóhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulhat panaszával. A Békéltető Testületek elérhetőségeit az Üzletszabályzat
2. számú melléklete tartalmazza.
Tájékoztatási kötelezettség az 524/2013/EU rendelet 14. cikke alapján:
A szolgáltató tájékoztatja a fogyasztót, hogy létezik online vitarendezési platform, amely magyar nyelven az alábbi linken érhető el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
14. Szerzői jogok
http://gorillas.hu/ domain név kizárólagos tulajdonosa GORILLA Equipment Korlátolt Felelősségű Társaság és a domain név szerzői jogi védelmet élvez.
A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb
megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
15. Felelősség korlátozás
A webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.
A webáruházunk nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az ellenőrzési körén kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan a
1. a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
2. az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
3. az információtovábbítási késedelemből adódó,
4. vírusok okozta,
5. szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
6. vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért.
A Szolgáltatót az Ügyfél által a regisztráció során tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Hibás adatokból, nyomdai hibákból a ténylegestől eltérő műszaki adatokért felelősséget nem vállalunk.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A Szolgáltató jogosult a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak és alkalmazandók.
16. Elállási jogról szóló tájékoztató
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Webáruházunkban megvásárolható termékek esetében Önt megilleti az elállási jog.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, több termék rendelése esetén pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsóként szállított terméket átveszi. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt
elküldi elállási nyilatkozatát.
Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségekre:
Postai cím: GORILLA Equipment Kft. Komenského 34, 94201 Šurany
Elektronikus levelezési cím: info@gorillas.hu
Ebből a célból felhasználhatja az oldalunkon megtalálható (az ÁSZF 1. számú mellékletét képező) elállási nyilatkozat-mintát is. Amennyiben nem a minta alapján jár el, nyilatkozatának határozottnak, egyértelműnek kell lennie.
Az elállás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során
alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Amennyiben a terméket a szerződés megkötésekor a fogyasztó otthonába saját magunk fuvaroztuk és a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel, a terméket saját költségünkön magunk fuvarozzuk vissza.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A fogyasztó a következő termékkörök esetében nem élhet az indokolás nélküli elállás jogával:
a) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
b) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében
c) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
d) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
e) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
17. Kellékszavatosságról szóló tájékoztató
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön cégünk hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a GORILLA Equipment Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
18. Termékszavatosságról szóló tájékoztató
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
  •  a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  •  a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  •  a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
19. Jótállásról szóló tájékoztató
Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén - szerződés jótállás alapján - az üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
A jótállás részletes szabályait a termék mellé csatolt jótállási jegyen találja. Amennyiben a jótállási jegyet nem találja vagy az elveszett, pótlása végett haladéktalanul keresse fel cégünket.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a fenti jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Kötelező jótállás
A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a terméknem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
a) szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati- kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
b) rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
c) helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
d) elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet
b) ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni.
A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.
Ezen korlátozásoktól függetlenül az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosságról és a termékszavatosságról szóló pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
20. Magatartási kódex
Cégünk magatartási kódexet nem alkalmaz, annak hatálya alatt nem áll.
21. Tárhely szolgáltató elérhetősége
Cégnév: Websupport, s.r.o.
Székhely: Staré Grunty 12., Bratislava 841 04., Szlovákia
Cégjegyzékszáma: 36 421 928
Email elérhetősége: HELPDESK@WEBSUPPORT.SK
22. Egyéb rendelkezések
A szolgáltató weboldalán biztosítja a felhasználók részére, a jelen ÁSZF-et PDF formátumbantörténő letöltésének lehetőséget.
Az Általános szerződési feltételek 1. számú melléklete
Elállási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Email: info@gorillas.hu
Telefonszám: +36205156432
Elállás esetén a terméket visszaküldheted Központi raktárunkba (címe: Komenského 34, 94201 Šurany (Szlovákia).
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ......................................................
A fogyasztó(k) neve: ........................................................
A fogyasztó(k) címe: ..............................................................................................................................................................................................................................

                                                                                                                                                                      ............................................
                                                                                                                                                                       A fogyasztó(k) aláírása:
                                                                                    Kelt:
Az Általános szerződési feltételek 2. számú melléklete
a Békéltető testületek elérhetőségéről
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

Cég neve: GORILLA Equipment Kft.
A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
 A webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is, egyes kényelmi szolgáltatások regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek. A weboldal által nyújtott szolgáltatásokra, különösen a webáruházban történő vásárlásra minden felhasználó az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően jogosult, ezért kérjük, hogy figyelmesen olvassa végig azt.
 A megrendelés leadását követően a szerződés, a teljesítés megkezdéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával elektronikus úton létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. A szerződés nyelve magyar.
Vásárlóink kizárólag e-mailben vagy telefonon tudják felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, az ügyfélszolgálat címén személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.
 Ügyfélszolgálati iroda helye: Komenského 34, 94201 Šurany,
Szlovákia Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36205156432 
Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@gorillas.hu
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. 
A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú - terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés még nem minősül ajánlattételnek. 
A Kosár tartalma a megrendelés elküldéséig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termék(ek) eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek,
Amennyiben Ön a kiválasztott termékeket a Kosárba helyezi, a kosár tartalma az oldalon felül, a Kosár gombra kattintva a vásárlási folyamat közben bármikor megtekinthető.
Amennyiben Ön további termékeket is szeretne még megnézni, nyomja meg a "Vásárlás" gombot. Ha nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Kassza” gomb lenyomásával véglegesítheti rendelését az alábbiak szerint.
A vásárlás véglegesítése előtt három lehetőség közül választhat, regisztrál ( „Fiók regisztrálása” gomb ), regisztráció nélkül rendel ( „Vásárlás regisztráció nélkül” gomb ) illetve, amennyiben korábban már regisztrált, bejelentkezik ( „Újra visszatérő vásárló gomb” ). Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, a vásárlás véglegesítése előtt lépjen be felhasználónevével és jelszavával, így nem kell ismét megadnia az adatait. A "Fiók regisztrálása" opció kiválasztásával a vásárlás során is van lehetősége regisztrálni a honlapon, így következő vásárlásánál nem kell újra megadnia adatait.
Amennyiben nem szeretne regisztrálni, válassza a "Vásárlás regisztráció nélkül" opciót. Itt kell megadni az adatokat, melyek a rendelés ( szerződés ) teljesítéséhez illetve a számlázáshoz feltétlenül szükségesek. (Név, cím, e-mail cím, telefonszám)
Amennyiben a Banki átutalást vagy a PayPal-t választja, „Tovább” gomb megnyomását követően megjelennek a Szolgáltató banki adatai, amelyek szerint a vételárat majd teljesíteni kell. Ezekről az adatokról a vásárlás folyamán megadott e-mail címre tájékoztatást küldünk.
 Az Utánvét választása esetén a megrendelt termékek ellenértékét a futárnak kell megfizetni. 
Az Önnek megfelelő fizetési mód kiválasztását követően – amennyiben rendelkezik ilyennel – megadhatja kedvezményre jogosító kupon illetve „voucher” kódját. 
A Szolgáltató eseti jelleggel különböző hűség illetve kedvezmény-programokat indíthat, valamint játékokat szervezhet, amelyek előtt minden esetben kiadja ( közli a vásárlókkal,valamint honlapján közzéteszi ) a játékra, illetve programra vonatkozó külön szabályzatát.
Amennyiben minden adatot rendben talált, itt van lehetősége megjegyzést írni. 
A rendelését a „Rendelés megerősítése” gomb megnyomásával adhatja fel.
Oldalunkon a termékeket a beszállítóink információi alapján tüntetjük fel. 
A termékek szállíthatóságának időközbeni megváltozásért felelősséget vállalni nem tudunk. Ez előfordulhat, ha katalógusváltáskor a kifutó termék készlete elfogy, gyártási gondok keletkeznek, átmenetileg kifogy a gyártó készlete téves információt kapunk. Ez esetben töröljük a rendelést, kérésre hasonló termékeket ajánlunk.
A megrendelt árut csak 14 éven felüli személynek áll módunkban átadni. 
Kérjük, az áru átvételekor győződjön meg a csomag sértetlenségéről. Sérült csomagot ne vegyen át. Amennyiben a megrendelt árucikk hibás, vagy három napon belül meghibásodik azt a lehetőség szerint leghamarabb kicseréljük, vagy az árát visszatérítjük. A hibás termék visszajuttatása a vevő feladata és a szállítás költsége is a vevőt terheli. Szakszerűtlen szerelésből adódó hibák javítására nem vagyunk kötelezhetőek.
Áruházunkban történő vásárlás esetén személyes átvételre nincs lehetőség.
 A szolgáltató a terméket saját eszközével, vagy harmadik fél (szállítmányozó cég) közreműködésével házhoz szállítja a megrendelés során megadott szállítási címre.
 A szállítás költsége a megrendelt termékek összsúlyának megfelelően az alábbiak szerint alakulnak:

A termék átvételekor (kiszállítás során a futártól történő átvétel) a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására, papíralapú számlát ad.
 A szavatossági/jótállási igény érvényesítéséhez szükséges a termék és valamennyi tartozék/alkatrész megléte, és a vásárlást igazoló számla.
Szóbeli panasz 
A panaszról felvett jegyzőkönyvben a szolgáltató az alábbiakat tünteti fel:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon közölt szóbeli panasz kivételével - afogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy elektronikus levélben közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Címzett: GORILLA Equipment Kft. Komenského 34, 94201 Šurany (Szlovákia)